BOBC

WIKINDX Resources  

Kronthaler, Helmut. "Hans Füsser." Deutsche Comicforschung 3.(2007): 57–63. 
Added by: joachim (09/12/2009, 00:55)   
Resource type: Journal Article
Language: de: Deutsch
BibTeX citation key: Kronthaler2007
Email resource to friend
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: Biography, Füsser. Hans, Germany
Creators: Kronthaler
Collection: Deutsche Comicforschung
Views: 11/551
Attachments  
Abstract
Er hat kaum Comics geschaffen und ist Sammlern eigentlich nur wegen zweier bald nach dem Krieg erschienener Hefte bekannt. Mit diesen zählte er allerdings zu den ersten deutschen Comiczeichnern, die nach 1945 eine hierzulande bis dahin fast fremde Form des Erzählens aufgriffen.
Added by: joachim  
WIKINDX 6.8.2 | Total resources: 14514 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Modern Language Association (MLA)