BOBC

List Resources

Displaying 1 - 4 of 4 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Order by:

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
Brantner, Cornelia and Katharina Lobinger. "Campaign Comics: The use of comic books for strategic political communication." International Journal of Communication 8 2014. Accessed 27 August. 2014. <http://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/2142>.  
Added by: joachim 8/27/14, 10:47 PM
Schwender, Clemens and Doreen Grahl. "Bildergeschichten zwischen Anfeindung, Anerkennung und Missachtung Die darstellungsform comics aus sicht der historischen kommunikationsforschung." Historische Perspektiven auf den Iconic Turn. Die Entwicklung der öffentlichen visuellen Kommunikation. Eds. Stephanie Geise, et al.. Köln: Halem, 2016. 232–55.  
Last edited by: joachim 12/10/20, 5:51 PM
Schwender, Clemens, Doreen Grahl, and Thomas Knieper. "Comics und Karikaturen in der Kommunikationsforschung." Handbuch Visuelle Kommunikationsforschung. Ed. Katharina Lobinger. Springer Reference Sozialwissenschaften. Wiesbaden: Springer Fachmedien, 2016. 1–27.  
Last edited by: joachim 1/11/17, 12:16 PM
Wilke, Jürgen. "Simultaneität und Dissoziation: Die wechselbeziehung von wort und bild in der geschichte visueller (massen-)kommunikation." Historische Perspektiven auf den Iconic Turn. Die Entwicklung der öffentlichen visuellen Kommunikation. Eds. Stephanie Geise, et al.. Köln: Halem, 2016. 19–47.  
Last edited by: joachim 12/10/20, 5:52 PM
WIKINDX 6.6.5 | Total resources: 14148 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Modern Language Association (MLA)


PHP execution time: 0.05110 s
SQL execution time: 0.27960 s
TPL rendering time: 0.00202 s
Total elapsed time: 0.33272 s
Peak memory usage: 1.2950 MB
Memory at close: 1.0750 MB
Database queries: 52