BOBC

List Resources

Displaying 1 - 4  of 4 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters
Order by

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
Brantner, Cornelia and Katharina Lobinger. "Campaign Comics: The Use of Comic Books for Strategic Political Communication." International Journal of Communication 8 2014. Accessed 27 Aug. 2014. <http://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/2142>.   
Added by: joachim 27/08/2014, 22:47
Schwender, Clemens and Doreen Grahl. "Bildergeschichten zwischen Anfeindung, Anerkennung und Missachtung: Die Darstellungsform Comics aus Sicht der historischen Kommunikationsforschung." Historische Perspektiven auf den Iconic Turn. Die Entwicklung der öffentlichen visuellen Kommunikation. Eds. Stephanie Geise, et al. Köln: Halem, 2016. 232–55.   
Last edited by: joachim 10/12/2020, 17:51
Schwender, Clemens, Doreen Grahl, and Thomas Knieper. "Comics und Karikaturen in der Kommunikationsforschung." Handbuch Visuelle Kommunikationsforschung. Ed. Katharina Lobinger. Springer Reference Sozialwissenschaften. Wiesbaden: Springer Fachmedien, 2016. 1–27.   
Last edited by: joachim 11/01/2017, 12:16
Wilke, Jürgen. "Simultaneität und Dissoziation: Die Wechselbeziehung von Wort und Bild in der Geschichte visueller (Massen-)Kommunikation." Historische Perspektiven auf den Iconic Turn. Die Entwicklung der öffentlichen visuellen Kommunikation. Eds. Stephanie Geise, et al. Köln: Halem, 2016. 19–47.   
Last edited by: joachim 10/12/2020, 17:52
WIKINDX 6.8.2 | Total resources: 14514 | Username: -- | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography | Style: Modern Language Association (MLA)